Membres

HOME

26 mai 2020

LoTR in 1/72 : Who want to Play ?

I've painted some fantasy figures for a small LoTR range ( 22 figures )... I've posted before a W.I.P which can help you for this little "game" !
Well that's simple:
In the (bad) pictures bellow, each figure has a number from 1 to 22.
If you find who they are, you just have to give number = name of the character wich  it supposes to be .
The other pictures can help you .. maybe !
Good game ! ... and Thanks !

(Oh ! I've forgotten to say that there are some traps !) 






the whole range :





more pictures?










and " YOU SHALL NOT PASS !!! " 



 

4 commentaires:

  1. They look brilliant! You have managed to paint those so quickly.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thanks Michael !
      Yes I've been quick this time !.. my desk is almost empty...I've to find some other minis to paint ! (I have a lot, but the choice is always a problem )

      Supprimer
  2. Mais on peut pas jouer, tu as déjà donné les réponses il y a 2 messages !
    J'aime beaucoup la scène finale :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bah si on peut jouer !
      1-tout le monde ne regarde pas TOUS mes posts
      2-on peut faire des propositions !
      3-C'est un moyen de voir si le résultat correspond à peu près à mon intention
      4-J'ai posté sur un forum et j'ai eu plein d'idées intéressantes.

      Pour la scène finale, je n'ai pas pu résister ... le pont était sorti pour d'autres photos.

      Et je suis un peu rageux , je ne retrouve pas certaines figs WoTR que j'avais.. je crois que je les ai vendues ! (grrrr )

      Supprimer