Membres

HOME

14 janvier 2012

Come back in 2011 and go away to 2012!


Two days ago, I begun to see how many figures and others I'd painted 
(completed and finished!)  in 2011!

It's quite simple:

Figures = 125
Horses = 48

Accessories and other stuffs:

1 Wagon Train
2 Indian Huts
8 others accessories 
=11


so a Total of = 184
(I didn't counted what I begun but which is still on my hobby-desk!)
and also:
Finished little dios and vignettes: only 4 !!!! 
Duels on Benno's forum : only 2 !

It's about 1 figure  per 2 days  .... not so bad in fact!!!

For 2012, my project is to do 1 a day ... so about 365 !!! 


Projects? 
I would like to:

-Finish my "old" AIRFIX  Wagon Train dio!!!
-paint and base the KAMAR "Army on the march"
-finish to paint all the sets of STRELETS "Normans" and "Anglo-Saxons"
-paint a part of the STRELETS "Roman Transport" ( like medieval)
-paint some VALDEMAR sets and figures I have
-paint other Wild West figs ....
(I would like to do something with the Lewis and Clark set which could be have a "connexion" with the Prince Maximilian and Bodmer's expedition...)
-Buy and paint 28mm LOTR figures from GW and Mithril  
-Make some "Paper Craft" buildings I have
-realize some "secret projects"!! ( a lot, so that's why they are secret, even for me!)
-fight more on the Benno's Duelling Field .....

and many other ones!!!!!

Il ya deux jours, j'ai commencé à regarder le nombre de figurines et autres que j'avais peints (complets et terminés!) en 2011! C'est très simple:
figurines = 125 
Chevaux = 48
Accessoires et autres trucs:
1 Wagon Train
2 huttes indiennes
8 divers accessoires
= 11 
donc au total = 184 
(Je n'ai pas compté ce que j'ai commencé, mais qui est encore sur ma table de travail!)
et aussi:
 Petits
dios et des vignettes: seulement 4!!
Duels sur le forum de Benno: seulement 2!
ça fait une moyenne d'environ 2 jours par figurine ou autre.... pas si mal en fait!Pour 2012, mon projet est de faire une en un jour ... donc environ 365!
Projets?
Je voudrais:
-Terminer ma "vieux" dio AIRFIX
Wagon Train !
 -peindre et socler (dio?) le set de KAMAR "Army on the March"
-finir de peindre tous les sets Strelets "Normands" et "Anglo-Saxons»
-peindre une partie de Strelets "Roman Transport" (comme du médiéval)
-peindre certains ensembles VALDEMAR que j'ai
-peindre d'autres figurines Wild-Ouest....
(J'aimerais faire quelque chose avec IMEX Lewis and Clark qui pourrait avoir un «lien» avec
l'expédition du Prince Maximilien et  de Bodmer ...)
-Acheter et peindre des figures LOTR 28mm de GW et de Mithril
-Fabriquer quelques «Maquettes en papier" que j'ai....
-réaliser des «projets secrets»!  
(Beaucoup, c'est pourquoi ils sont secrets, même pour moi!) 
-Faire plus de duels sur Benno's 
peu de choses en fait!!!


3 commentaires:

  1. Sometimes it is good to set targets but don´t get stressed if you don´t meet them...life tends to get in the way of the little men :-D
    You know where to come if you want a duel ;-D
    Salut
    paul

    RépondreSupprimer
  2. nice blog! :) great read

    RépondreSupprimer
  3. @Paul: I don't get stress with the target!!
    You know that?

    "No fear to fight, no fear to loose, just want fun!"

    @Blaza: your blog is very good too and I love your photos! Thanks!

    RépondreSupprimer