Membres

HOME

04 janvier 2012

From TOMA'S minis world: THORGAL...

.... I think that some works we see in forums or other blogs are very important for our inspiration...

I would like to show you my Gold Medal Dio!
I've seen it  when I just begun painting minis and was a new member on Benno's, and "I fell in love with this beauty" "!!!!
(Now, I think  that, unconsciously, it's an inspiration for my vignette:
A Knight, a Man and a Wolf!
Toma had just re-showed it in his blog (TOMA'S minis world  ), 
so with his authorisation:
 THORGAL
(more pictures on his blog.)

Click on the picture to see a larger one. 

.. Je pense que certaines œuvres que nous voyons dans les forums ou les blogs d'autres sont très importants pour notre inspiration ...
Je voudrais vous montrer ma médaille d'or de Dio! 

Je l'ai vu quand je venais de commencer la peinture de figurines et étais un nouveau membre sur Benno, et je suis "tombé amoureux"  de cette beauté !!
(Je pense maintenant que, inconsciemment, ça a été une source d'inspiration pour ma vignette: "A Knight, a Man and a Wolf !)

Toma vient de le re-montrer sur son blog ("TOMA'S minis world"),
et donc avec son autorisation:                      

 Thorgal 
(plus de photos sur son blog.)


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire